Har lämnat gården utan häst!

Publicerat: 2012-09-05 Kl: 23:18:42 | I kategori: Allmänt

Ja det är inte ofta jag kommer hemifrån om det inte är häst inblandat. Men en sväng till Strängnäs lunch med kära svärmor - sushi blev och sedan tandläkare.....inte min favorit direkt dessutom en ny har haft samma sedan övre tonåren och nu har han gått i pension utan att förvarna.
Ja ja jag överlevde får se nästa gång.
Hann även med att fika hos mina kära föräldrar. Känns som jag hunnit med massor idag.
Red gjorde jag före lunch Demeter o Uranos. Uranos var riktigt fin idag ska bli kul att åka o tävla faktiskt. Demeter skötte sig utmärkt o jag fortsatte att träna övergångar o fattningar från skritt.
Avslutat kvällen med mina lektioner + en extra insatt hopplektion. Kul alla hästar och elever har skött sig utmärkt. Temat var återigen kontrollera galoppen.
Imorgon hoppas jag att Thaleias svullnad är helt borta så då får det bli ett pass  i skogen. Hera fick tydligen gå ut en sväng i dag tillsammans med sin "far" Arro Bell. Kul att sätta igång 3-åringarna igen.
Snart är det dags att sitta in Melete också - nästa stjärna.
Här som bedårande fölunge med sin mamma Gaia (helsyster med Uranos)
Godnatt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0