Fina fina häst!

Publicerat: 2012-09-25 Kl: 21:10:07 | I kategori: Allmänt

Jag bara ääälskar den lille vita smått feta Elton! Blir så himmla glad och peppad av att rida honom dagar som denna! Idag Var det Erik-hoppning och jag red Demeter i första gruppen, gick ganska hyfsat men är ganska missnöjd med min egen ridning. Hon är verkligen en så sjukt schysst häst - hoppar allt i alla lägen verkligen.
 
I andra gruppen red jag min "stjärna" Fia fattar det inte alls - hur jag kan ens jämnföra det lilla djuret med hennes ädla springare Kolibri?! Han började lite stelt och stuvt i framridningen som vanligt men när vi sedan började hoppa så blev det bättre och bättre och framförallt var han så pigg och kvick :) Banorna vi sedan hoppade fungerade KANON och jag red runt med ett stort leende på läpparna. Jag kommer nog aldrig att sluta förvånas över denna häst!
 
Världens bästa Elton - måste se till att få lite bilder och filmer på honom när vi hoppar nästa gång Erik kommer :D
 
Fia och "fantastiska" Kollan.. jaja
 
;P
 
Rangun är en ny häst! Iaf vad vi fick se i hagen i dag och på em då jag även longerade för första gången - rör sig helt annorlunda och är så mjuk och avspänd i hela överlinjen :) ska bli såå spännande när jag får sitta upp och prova nästa vecka!
 
Red ut på Ronjah med en elev på em - mkt nyttigt för henne och vi kan säga som så att hon testade en hel del speciellt till en början. Men hon tyckte också att det var sjukt kul! Härligt att få komma ut och galoppera av sig lite energi :D
 
Jag ska imorgon skriva ihop en liten info-lapp till våra elever angående en idé jag har om s.k "Drop-in" grupper där man inte har någon fast plats utan anmäler sig ifrån vecka till vecka - Tror ni det kan vara något intressant?
 
Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Sofie

Åå va roligt och läsa! Söta lilla Elton :) med hjärta av guld! Fin han är i kroppen, Jaja lite rund om magen men så fint musklad! Kram

2012-09-25 @ 21:47:24
URL: http://www.dittwahlavnaglar.com
Postat av: sofia n

hallå ni har skrivit i kalendern på ridklubben att det är KM i HOPPNING båda datumen dvs både i okt och november när är dressyren?? :)

2012-09-26 @ 18:38:42
Postat av: Anonym

det var inget :) såg att det var dressyr träning inför km dagen innan men kanske bra att ändra iafl

2012-09-26 @ 18:39:51
Postat av: Anonym

Ridklubbens hemsida sköter ridklubben.

2012-09-26 @ 22:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0