En hel söndag UTAN häst!

Publicerat: 2012-09-30 Kl: 20:14:58 | I kategori: Allmänt

Idag har jag varit utan häst och jag o Anders drog upp till Stockholm där jag fick en ny vinterjacka :) i för tidig födelsedagspresent. Anders har påpekat i flera år att jag borde skaffa en ny - min gamla har jag haft i 7 (!)år.. Så kanske han hade rätt..
 
Samtidigt har grutgumman Ulla Håkansson vunnit en GP med sin Richelle 2 - vilken bedrift! Inte så många sporter man kan utöva på högsta nivå i den åldern.. Tror hon är 75?! Kmr ihåg att hon fyllde 70 på Djursholms Elittävlingar 2007 när jag red Krafftcup finalen med Arrobell :)
 
Grr är inte överens med Anders dator.. Blir tyvärr inga bilder idag :/
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0