Äntligen slut på eländg vecka..

Publicerat: 2012-09-02 Kl: 19:47:43 | I kategori: Allmänt

Först lite läsarkommentarer
  • Monica

    GRRRRRR! Ska det vara så j-a svårt att skilja på mitt och ditt?!? Man blir så förb....!!!
    Hoppas verkligen att det blir slut på detta när bommen har stängts!

    Svar: Tydligen är det inte bättre än så :/ Trist men det är dagens sanning och tror inte att det kommer att bli bättre - snarare tvärt om. Men vi har en hel del planer nu för att avskräcka dessa vidriga människor som tjäl av andra. Bommen är ju redan på plats!

  • 29 aug, 22:38

    Anonym

    Jamen jag måste bara kommentera igen- vad fin hon ser ut på skritten - liila ronja! Skritten är verkligen kalasbra. hi hi har ju ett löpband i källare som vår lilla lurviga vovve går på regelbundet -allt enligt instruktion från rehab strömsholm där dom ju kör mycket vanligt löpband men även löpband i vattenbassäng/ riktga muskelbyggare!
    /// Carina O

    Svar: Skrittbandet är Så BRA, vi skulle inte klara oss utan det nu.. Hästarna går och mår så mycket bättre av att verkligen få skritta fram och av sig ordentligt vid varje träningspass plus att det är en toppenbra träning för konvalecenter som bara ska skritta eller när man ska börja sätta igång en häst efter skada. Finns jättebra text om just detta på vår hemsida:
    www.ekelunds-stuteri.se

    Toppen även för sjukt feta ponnysar som Ronjah!

    29 aug, 22:25

  • Anonym

    Åh vad argsint milt uttryckt man blir när det man skriver bara försvinner- på jobbet händer det av och till och jag blir galen, brukar inte bli det men när grejer inte funkar då brinner hjärnan.
    Hi hi mitt knep är att trycka på röda upptagetlampan sen svär jag och slår på tangentbordet ostört- hi hi det hjälper ju inte men man blir ju så vrålarg att ilskan måste ut!
    Sen stängerjag av röda upptagetlampan och måste jag skriva det som raderats behövs choklad och några baljor te att mumsa samtidigt!

    Vad är det för spännande efterrätt?

    /// Carina O

    Svar: Egentligen gillar ju att vara lite hemlig med innehållet i det jag lagar :P MEN "tårtan" gjordes på en botten av riven mandelmassa som stått några min i ugnen och sedan ringlade jag smält After Eight över innan jag sedan hade ett lager grädde och så massor av färska bär/frukter!

     

    • Linda

      Då var Amse min första ponny oxå! F-77 hade två virvlar i pannan, ett litet överbett och full av bus. Min pappa köpte honom -84. Det vore så kul om du som ägde honom kunde höra av dig till mig.

      Svar: Helt fantastiskt att du hittat oss! Har mailat lite bilder osv till dig :)


    • 31 aug, 13:02

      Linda

      Hej!
      Beklagar.
      Snälla hör av dig till mig om din ponny Amse.
      Om han var efter VerensPedro U: Angelica tror jag..
      Mvh Linda
      Du kan maila mig [email protected]

      Svar: VÄRLDENS BÄSTA PONNY EVER!!!

      30 aug, 23:02

    • Teresa

      Jättetråkigt för er,Fia. Limit var ju så fin

      Svar: Tack. Han var något extra helt klart.. Så trist att det inte höll hela vägen.

       

      Så tråkigt att operationen inte hjälpte :-(
      Man hoppas ju alltid och vill inte ge upp hoppet . Men ibland måste man tyvärr ge upp.
      Vi har oxå en häst i stallet som häromdagen blev utdömd, inte roligt......
      Kram till er alla

      Svar: Ja det är tufft vi har verkligen gett honom Såå mycket tid och såhär i efterhand så är det lite svårt att ta in hur mycket tid han faktiskt fick och så många timmar som är nedlagt på att bygga upp honom. Men man kan inte säga att vi inte försökte rädda honom. hade han varit en liten ponny hade han fått stanna hos oss livet ut! Kunde bott i vardagsrummet - så go' och härlig häst på alla vis.

      30 aug, 23:48

      Anonym

      Så tunga dagar. Man veti tanken varför så tunga beslut måste tas men det gör så förfärligt ont / fina Limit
      Carina

      Svar: Ja det gjorde ont, kanske inte själva beslutet - det tog vi ändå för vad som känns som en evighet sedan. Men när dagen kommer så är det inte lika "enkelt". Han var en del av oss.

       

      TACK för alla fina kommentarer kring Limit - det värmer

       


      Tror det kanske är bäst att publicera detta nu innan nått går snett - ska börja med att inte skriva föör långa inlägg - ifall det går åt h*vete.. :P

       

      Kram Madde

       

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för receptet! Mmmmm -kalasgott-mandelmassa och after eight Mmmmm !! Det ska vi pröva i helgen!!!
Kram Carina O

2012-09-02 @ 20:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0