Shopping

Publicerat: 2012-10-07 Kl: 20:17:03 | I kategori: Allmänt

Blev lite handlat på tävlingen då det fanns försäljning av massa snygga prylar till häst & ryttare :D
 
Mkt snygg röd mössa till kalla höstdagar i stallet :)
Älskar den fluffiga tofsen!
 
Orangea (hur stavas den där konstiga färgen egentligen?) lindor som jag tror kommer vara mycket snygga på Rocco samt en ny pälsglans i typ hårsprays-flaska. Själv tycker jag Foxfire är det bästa sedan många år men man måste testa när det kommer nytt!
 
Blev även ett par cerisa ridstrumpor ifrån Equiline, tror jag det var. :P
 
Tyvärr lyckades jag idag när jag köpt lindorna och sprayen tappa mitt bankkort någonstanns så jag har fått spärra det för jag har letat och letat utan resultat :(
 
Kram Madde
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0