Hästar hästar hästar!

Publicerat: 2012-10-22 Kl: 20:31:20 | I kategori: Allmänt

Idag har jag ridit flera fina pållar!
Först ut på morgonen var lilla, eller ja lilla och lilla hon är ganska stor vår ena 3-åring Hera. Gick riktigt bra i ridhuset, fick med mig mycket bra ifrån Segersta också :)
I veckan har vi en hel hög med hästar vi ska filma osv för att lägga ut på annons då vi har för många hästar och några som vi vill sälja för att kunna köpa en stor ponny/liten häst som kan gå med i alla typer av grupper i verksamheten. Tror Hera kommer bli mycket snygg i vita lindor och knoppar!
 
Sedan var det Ranguns tur och jag tog faktiskt kandaret dagen till ära, var nog över en månad sedan han gick med det. Han var fin och verkar lycklig över att få jobba ordentligt igen - han älskar verkligen att jobba den hästen!
Mitt hjärta vid prisutdelningen i Div 1 i våras!
 
Och så världens coolaste Elton innan lunch! Åh vad han är fin, trotts att  ja nu inte ridit på över en vecka - han har gått lektioner när jag var borta. Tog med mig många bra övningar och tips ifrån Mads och Segersta som gav bra effekt på Elton vad gäller framförallt framåtbjudning och skänkelvikningarna :D
 
Vore kul med nån mer tävling i år men är dåligt med dessa.. Får se om jag rider nån klass på KM i november kanske.
 
Red ut på Rocco med mamma och Arrobell efter lunch. Nöjd Rocco!
 
Har hunnit med att städa en del i stallet idag också - SKÖNT! Hatar oordningen som är HELA tiden :/ Vi har så sjukt trångt och lite förvaringsutrymmen. Ska bli så skönt när allt är färdigt och iordning med det som ska byggas.. Allt kostar dock :/
 
Mille har idag äntligen fått upp sitt slow-feed nät också. Ska bli spännande att se hur mycket enklare det blir i boxen nu då han ofta äter lite dåligt och drar runt grovfodret en del..
 
Min måndagsgrupp red mkt bra och det var hoppning på schemat - jag byggde upp en liten bana :)
 Mitt mål är att de ska vara med på julklappshoppningen allihopa (de vet dock inte om det själva ännu ) ;P hehe
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0