Fredag igen

Publicerat: 2012-10-26 Kl: 06:17:55 | I kategori: Allmänt

Fredagar är visserligen lika som vilken måndag eller tisdag som helst när man lever det här livet :P Min fredag blir dessutom ganska mycket längre idag då jag fick mail från SRK igår och de hade en tid även idag för Mads så jag lyckades få byta dag då jag tyvärr inte hade råd att rida båda dagarna :S Man kan inte får allt. Så jag rider mellan 18´10-19´00 istället.
Ebba ska få följa med och titta så hon kan förhoppningsvis få med ett par bilder och nån filmsnutt också! Tyvärr verkar jag ha förlagt min kamerasladd på nått bra ställe för den har nästan inget batteri och ska jag använda mobilen finns risken att jag inte kan lägga upp just film då det blir fel format :/
 
Igår kom jag hem ganska sent eftersom jag har lektioner till 19 så det blev middag, dusch och sängen utan dator. Ganska skönt ibland - att inte använda datorn. Hoppades att mamma kanske skulle skriva ngt men icke.
 
Vi red ut på 3-åringarna, jag och mamma på varsin och Fia på Demeter. Det gick mkt bra, Hera var riktig fin och känns som "vilken häst som helst" nu vad gäller bjudning och egen balans. Hon blev heller inte det minsta trött, vilket den lilla Thaleia som spänner sig i början blev. Dumt att lägga energin på onödiga saker som att spänna sig? Idag ska de få lite ordentligt markarbete och om det funkar bra hoppa för första gången.
 
Igår var riktig uteridnings-dag då vi red ut på iprincip alla hästarna. Bara Kolibri gick dressyr och jag och mamma red varsin lektionshäst, Grappan & Jolita.
Rangun har nog seriöst aldrig galopperat så fort som han gjorde, både han och Mille var helnöjda över att få komma ut och sträcka ut ordentligt.
 
Kram Madde
 
Kommentarer
Postat av: sofia n

finns appar att ta ner det fick jag göra :) finns en som heter bff photo den använde jag eller koppla ihop dator o mobil o ladda upp genom datorn o ändra formatet där

Svar: hmm ok får testa mad en app då för att koppla den med datorn har jag gjort utan att kunna ändra format :S
Ekelund

2012-10-26 @ 13:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0