Då har jag äntligen fått börja utbildningen!

Publicerat: 2012-11-18 Kl: 19:37:00 | I kategori: Allmänt

Söndagen har spenderats på Strömsholm och dressyrdomarutbildning! Det började kl.9 i Ridsportens Hus och efter lunch var vi sedan i ett ridhus och tittade på fem ekipage från LB till MsvC nivå fram till strax efter fyra. Bra kurs och vi var många där, den var både för LA domare och sk LA aspiranter.
Innan jag åkte hem var jag och hälsade på en pigg men mycket tunn Kolibri, stackars lilla häst. Det kommer att ta lång tid att få hull på henne igen :/
(Google)
Såhär tjusigt satt domarna vid OS i London i somras :)
 
Hemmavid avgjordes KM i dressyr och igår hade vi programridning för Kicki Klingspor, jag red Rocco och Elton vilka båda gick helt ok. Elton är jag kanske ngt besviken med men han gjorde ryggningen riktigt bra däremot tyckte hon inte att jag visade halten tillräckligt så jag fick 5 - mkt onödigt. Elton fick iaf TVÅ 8:or och Rocco fick fyra.
Kicki gillade Roccan skarpt :)
 
Ska räkna ut procenten imorgon för protokollen blev kvar på Ekelund.
 
Kram Madde
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0