Världens bästa ELTON!!

Publicerat: 2012-05-13 Kl: 21:43:54 | I kategori: Allmänt


Hästen som går från klarhet till klarhet!
Denna helg har han gått med på vår ridweekend med Telias ridsektion och då gått tre pass. Mamma har sagt att det fungerat mkt bra och jag blev så himmla glad och lyckling när jag fick se det med egna ögon idag på fm! Tänk att jag lyckades hitta den lilla pärlan :) och att han för ganska exakt ett år sedan bara var riden ett fåtal gånger och hans framåtbjudning var lika med NOLL.

Första "borta-tävlingen" hos Gripens RF 25/3 i år..

Nu blir det ett par dagars lugnt för honom, han är ju bara 5år. Nästa tävling är nästa vecka, en onsdagstävling i Enköping.

Det ska bli vädligt spännande för det har hänt mycket med hans form och styrka sista veckorna och det blir även hans första "ute"-tävling.


Idag var jag ute några timmar på Ekelund, lagade lasagne till lunch åt ridgästerna och så red jag Rangun samt mockade åt de tio hästar vi har att mocka åt på helgen.
Pappa var med Fia på hopptävling, katastrof när arrangörerna inte använder sig utav EQUIPE så man kan följa tävlingen via nätet.. Vad jag förstått placerade hon sig i båda starterna med Mille och fick nått fel med Kolibri i båda starterna..
VI VÄNTAR IHÄRDIGT PÅ UPDATE & BILDER IFRÅN VÅR HOPPRYTTARE!
:P

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Yasmine

sv; Tack så mycket! :)

2012-05-14 @ 21:56:48
URL: http://yasminesriddagbok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0