Storstädning!

Publicerat: 2012-05-31 Kl: 20:55:30 | I kategori: Allmänt

Ush vad jobbigt/tråkigt och skitigt det är att spola stall!

Idag har jag tillbringat lite drygt 3h med att spola HELA vårt tävlingsstall där vi har fem boxplatser, ALLT är spolat - även taket som blir fullt med flugskit..

Verkar som att vi ska måla om också, det behövs verkligen! Speciellt där vi fått lov att sätta upp nya skivor där mammas förra stjärna Anirco gjort ett antal "autografer" för på dem fäster inte färgen så bra så när man spolar med högtrycket lossnar mycket :/
Vore iaf helnice med lite ny färg på!

Två hästar har jag hunnit med, jogging av Rangun då han sparkat på sig själv så han är lite tjock i ett bakben sedan ett par dagar och så Roccan-boccan i ridhuset, mamma hjälpte mig. Jag känner mig sjukt missnöjd med det mesta och mamma bli piss-sur för att jag är så negativoch har så höga krav/förväntningar.. Hon säger "-Bra" jag tycker nej inte perfekt /inte det känslan jag vill ha osv osv..
Tror ändå vi hittade ett bra sätt att rida honom på en tid framöver nu, att det ska vara så svårt med hästar & ridning!


Sommaren 2011

Planen idag var ju egentligen hoppning med Elton & Navange också men det blev alltså tvätt istället!

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0