Programridning på kvällspasset!

Publicerat: 2012-05-15 Kl: 20:21:25 | I kategori: Allmänt

Ikväll har jag aggerat dressyrdomare till alla duktiga tisdagselever som idag haft programträning. Duktiga barn, ungdomar och vuxna - och såklart våra fina skolhästar!

Rocco fungerade bra på Nova bettet även idag så det känns lovande, Rangun fick en vilodag efter de senaste dagarnas hårda träningspass - hade tänkt longera men de fick gå ut i hagen igen så det blev inget med det. De leker ju och far runt ganska bra så också :P
Limit kändes idag ganska bra så det känns, iaf just idag, som att det går åt rätt håll med honom. Tycker inte om när de inte fungerar från det att man sitter upp utan jag måste rida så pass länge innan han släpper till någelunda. 20min skrittade jag innan ja ens började trava, ingen häst man "hastar" igenom inte..

Hera var kanonfin på morgonen - kan nu stolt meddela att hästen går i form största delen av dagens pass ut i skogen.. :)

Nu måste jag lämna över datorn till mor min, sover ju på Ekelund ikväll!

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0