"Halvdag"

Publicerat: 2012-05-12 Kl: 19:12:20 | I kategori: Allmänt

Idag hafde jag riktig kortdag på Ekelund, klockan ringde kvart över sju och 30min senare var jag ute i stallet och satte igång. Planen var att rida Rangun & Rocco men det tog sån tid med Rangun att det bara blev lösgalopp i ridhuset för Roccan. Fick iaf till Rangun någolunda så jag blev hyfsat nöjd, red utan stigbyglar också - nu ska jag f*n lära mig att RIDA!

Sedan mockning städning av övernattningsrummen och så avslutade jag med privatlektion för Ebba och Gordon - gick mycket bra :) Hade ju klipptid i Esklistuna kl.13 så strax efter tolv hoppade jag in i duschen och sedan for jag hit..

Nu kommer bilder på Poseidon!

Fia & Poseidon hoppar liitet kryss..
Snygging!
Han börjar bli fin i kroppen nu :)








Vad tycker ni om fyraåringen??

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Josefine

Lära dig att rida? Du av alla kan väl RIDA!:O:D

2012-05-13 @ 10:34:42
Postat av: Madde

haha Tack Josefine, jo visst kan jag rida men är så frustrerande när inte allt fungerar och jag känner verkligen att jag har en del bitar som jag är långt ifrån tillfredsställd med! :)

2012-05-13 @ 21:20:33
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0