Svenska framgångar..

Publicerat: 2012-03-04 Kl: 18:03:52 | I kategori: Allmänt

I helgen har det blivit en del placeringar för våra duktiga svenska ekipage ute i vida världen :)
(google)

I Tyskland har Patrik Kittel tillsammans med hästen Don't Forget tagit en 3:e och en 2:a plats i Grand Prix, han verkar ju ha hur många bra hästar som helst den mannen.

Tinne Wilhemson-Silven som håller till i Florida under några månader vintertud på "Lövsta syd" tror ja de kallar anläggningen har vunnit och kommit tvåa i GP med hästarna Divertimento & Favourit.

Mads Hendelowitz & Jeanna Högberg är i Frankrike och där vann Mads med den fina Jimmie Shoo i Intermediarie I på drygt 70%

Det var lite dressyrnytt alltså :)

Imorgon blir det tävlingspremiär för mig för detta året! Rangun i MsvB:4 i Katrineholm, känns bra att det blev en "lätt" klass. eftersom han är som han är och alltid är lite crazy i början av säsongen så hade det känts lite tufft att börja i MsvA eller George och B4an kan vi verkligen i sömnen då det är det programmet som oftast är på tävlingarna och även i Div I..

Jag & Rangun i Katrineholm förra vintern..
Jag startar 19'57 och Fia som ska rida Mille i MsvC startar 17'42..

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: SHUNi- hästblogg

Massa bilder uppe från tävlingen i helgen! kolla gärna in och kommentera så blir jag superglad :D

2012-03-04 @ 21:27:27
URL: http://shuni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till Madde och Fia imorgon!Det kommer gå kalasbra!

Kram Ebba och Carina

2012-03-04 @ 22:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0