Snabbt!

Publicerat: 2012-03-27 Kl: 22:28:59 | I kategori: Allmänt

Åh vad klockan rinner iväg igen.. villle sova tidigt idag men gjorde startlistan till min maskeraddressyr på fredag (väldigt dåligt uppslutning - så trist att inte fler är med när man ordnar saker) hela 7st starter är det iaf! Alltid ngt :) Jag har ju så fina rosetter till detta också.

Startlistan ligger på vår hemsida: www.ekelunds-ridskola.se

Har hoppat Elton & Navange för Erik Berggren ikväll så jag sover på Ekelund i natt.. Nu är det dusch och sedan sömn som gäller för min del!

Idag har jag pratat med Christina över 2h i telefon (samtidgt som jag mockar osv förstås) hon sitter just nu på ett plan mot Tokyo tillsammans med Alma som är dotter i den familjen hon jobbar hos.. Är ganska avis! :P De ska vara där i ca en vecka och så flyger de sedan direkt till tävlingar nere i Europa nästa vecka, där både Alma och sonen i familjen ska tävla. Så jag kommer inte att kunna snacka med henne på typ två veckor! :( Galet..

Nån mer än jag som ÄLSKAR vädret just nu??? Så lovely och att ha hästar när det är såhär är TOPPEN!

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0