Rida rida rida!

Publicerat: 2012-03-12 Kl: 21:44:34 | I kategori: Allmänt

Full vart i vårsolen på EKELUND! Jag och Fia var ute och galopperade "runt sjön" för första gången för i år med Rangun & Milleman. Så nöjda och lyckliga pållar..
Jag har hunnit med hela ÅTTA hästar idag!
Visserligen är det ju ingen direkt "ridning" på 3-åringarna - Hera & Thaleia utan där hjälptes jag och mor åt, jag satt på o mamma ledde runt.

Navange var även idag kanonfin, red igenom LB:2 väldigt bra :) ska bli spännande att komma ut och starta honom i vår :D


Navange sommaren 2011..

Rocco & Demeter fick sig lite dressyr likaså ridskoleponnyerna Ronjah & Grappan.. Sedan lektioner på kvällen mellan 17-19.. Imorgon kommer Gunilla & Limit & Bosson ska till Monica på Equirehab.. Full rulle med andra ord!

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0