Företagsmässa i Strängnäs

Publicerat: 2012-03-15 Kl: 17:00:43 | I kategori: Allmänt

Idag har jag och mamma varit på mässa HELA dagen, mellan 8-16.. Ville hinna ta en lite powernap nu när ja kom hem en kort sväng men Anders släpade med mig ut till en bygghandel för att titta på golv och tak till köket.. Nu har jag då typ 40min på mig att fixa iordning mig innan jag måste åka till Strängnäs igen..

Är sjukt trött efter en natt med dålig sömn pga det onda benet och såklart så är jag ju öm i hela kroppen efter gårdagens fall från hästryggen :/

På med galastassen!!

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Christina

meeen, jäkla karl! du skulle ju sova!

2012-03-15 @ 17:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0