Barnvakt!

Publicerat: 2012-03-09 Kl: 20:56:20 | I kategori: Allmänt

Har nu ett par timmar med barnen avklarade, bara typ 1,5 dygn kvar :P Änsålänge är de hyfsat lugna och snälla..

Anders var smart nog att köpa kinderägg till barnen när han hämtade dem - inte så clever! Gissa om det blev chokladsmulor i baksätet.. haha Det gör han nog inte om!

Just nu kollar på på filmen Anastasia - en av mina favvo-barnfilmer :)


LOVE IT!!!

Idag har hästarna gått grymt bra!! Så glad efter Rangun & Navange, de var superfina båda två. Förutom dem leddes jag runt på Hera på morgonen, Thaleia är lite för ofokuserad fortfarande så henne hängde jag mest på. Fia och jag red  ut "Unghästrundan" på Poseidon & Demeter sedan red jag Demeter en stund i ridhuset.

Jag har också haft en lektion innan hemfärd, "Projektet", jag och mamma hade varsin grupp idag. De fick rida innanför spåret HELA passet och utan stigbyglar nästan hela.. Duktiga var det och jag tror de kommer få lite träningsvärk, hoppas det iaf! :P

Imorgon ska vi ta med barnen och titta lite när mamma & Fia tävlar här ute i Vilsta.

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0