Tillbaks på stallbacken

Publicerat: 2012-06-06 Kl: 21:11:03 | I kategori: Allmänt

Vi anlände till Ekelund vid ca halv fyra på em.. Anders lämnade mig där och åkte hem, jag borstade av en hel del lera ifrån Rangun och ställde honom 30min på skritten och medans han promenerade släppte jag ut Rocco i Kolibri och Fimpes stora gräshage - största hagen han gått i - och han blev såklart helnöjd. :D Puttsade även mina stövlar och sedan var Rangun klar och det blev en rykt och sedan jogging på ridbanan. Pigg och fräsch kändes han!

Denna vecka har årets upplaga av Strömsholmstävlingarna dragit igång, vore kul att åka och titta men har för det första ingen tid över plus att det brukar ju kosta en hel del att gå in på området. :/ Idag segrade Jeanna Högberg i 6-åringarnas program på över 79% (!) och Eskilstuna killen Oscar Eriksson vann en CNC** fälttävlan.

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: christina

woho :) rangun vill ut oh tävla!

2012-06-07 @ 19:07:34
Postat av: madde

Jaså det tror du Christina ;P men blir nog inte fören vårt meeting i juli..

2012-06-07 @ 22:14:11
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0