So what's up?

Publicerat: 2012-07-18 Kl: 09:53:13 | I kategori: Allmänt

Ja, Madde lyser med sin frånvaro på bloggen, och som den goda vännen jag är rycker jag in :)
 
Hon kommer tillbaka på torsdag så ni ska inte behöva vänta länge till!
 
Jag är då Christina, och ska stå med min ponny Limpan på Ekelund under en tid nu i sommar. 
 
Vi kom i måndags kväll, och hon verkar trivas so far. Hoppade lite på utebanan igår, stod upp byggt en studs serie som jag byggde om lite så att det skulle passa limpan ( bom, ett galopp språng, tre studs, ett galopp språng oxer) hon tyckte det var riktigt roligt! Jag också, super härligt när man känner hur roligt dom tycker att det är!
 
När jag var i stallet igår var det ganska dött, står inte så många hästar inne nu. Många som går ute dygnet runt. Idag ska jag vara där lite längre, så då kankse man träffar på ngn :)
 
Fick låna en bil idag, det är jag mycket tacksam för, cycklade hem igår, 35 min i ösregn :/ Skulle regna idag med, så mkt glad för att ha en bil att sitta torr i! 
 
Dagen kickar jag igång med frukost och Harry Potter :)
Kommentarer
Postat av: Carina ottoson

Hejsan Christina! Vad kul med blogg- standin! Hi hi Harry Potter bok eller film? Från ganska soligt Öland / här blåser det istället!
// Carina Ottoson

2012-07-20 @ 00:46:50
Postat av: christina

det blev film :) den första filmen där dom fortfarande är så där gulligt små, och allt är så himmelskt magiskt!

2012-07-20 @ 11:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0