Bloggledigt..

Publicerat: 2012-07-29 Kl: 19:31:49 | I kategori: Allmänt

Kan man väl säga att det varit här :/ Så mycket som händer hela tiden att datorn hamnar en bit ned på min lista över saker att göra.. Nu när Christina är här också så försvinner även en del tid tillsammans med henne :D
 
Har en hel del bilder som jag ska försöka lägga in senare.. Nu har första lägret kört igång och det har gått 1,5 dag.. På fredag slutar det och då är det även tävling fre-sön i Strängnäs med massa hästar som ska startas.. Just fredagen kommer bli gaalen att planera för då det är ridlägeravslutning samt tävling, jag och mamma ska få starta först i klasserna på morgonen kl.8 så vi hinner hem och ha avslutning och sedan packa in nästa gäng för fler starter senare på dagen..
 
Mitt hjärta ska tävla en klass varje dag, MsvB.
Tjockisen Elton ska gå en start är det tänkt men Rocco är ev inte helt ok och ska inte han starta så får väl Elton gå alla tre dagarna.. Han var iaf mkt fin (om än smått lat) vid dagens träningspass!
Vi får se om Roccan får följa med och gå LB
Stoora mannen anmälde vi till en klass men han är halt :( Verkar som att det är ngt med ryggen, troligtvis något liknande det som hänt Arrobell ett par gånger då en ryggkota hoppat snett..  Så trist :S
Kanske får jag ta med mig Arrobell i nån MsvB!
 
Mamma är anmäld en klass på Deemeter
Mille ska gå MsvB rundan fast med Fia då såklart..
Mamma ska rida skolhästen Uranos i MsvC cupen..
 
Hmm tror det var alla..
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0