My wild angel

Publicerat: 2012-01-15 Kl: 19:01:44 | I kategori: Allmänt

Det närmar sig...
Jag hade tänkt göra det redan idag men ville få färdigt mockningen innan jag körde igång med hästarna, och sedan var det såklart andra i ridhuset.

Rocco

Jag ska börja skritta honom uppsuttet, ja att gå på skritten är iprincip omöjligt och att leda likaså - HAN ÄR VILD!

Idag bockade han till och med runt i boxen.

Skulle mer än gärna longera honom innan uppsittning imorgon men hur ska det gå till UTAN att han blir en rodeohäst och kanske till och med sträcker sig igen?


Mitt i en gnäggning :P

Det är bara att ta tjuren vid hornen :) Men lär ju ha en liten gramantygel på som nån form av säkerhetsbälte :P

Wish me luck

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Christina

filma kanske ;)

2012-01-15 @ 20:50:18
Postat av: madde

Haha in your dreams Christina!

2012-01-16 @ 06:19:09
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0