Lycka..

Publicerat: 2012-02-16 Kl: 19:30:54 | I kategori: Allmänt

Är att ha goda vänner..

Jag tycker att det "räcker" med en vän - en RIKTIG vän. Hellre en riktig än flera "halvbra" vänner.

Det kanske är mycket för att jag egentligen bara har en vän som jag anser vara en riktigt nära och bra vän som jag litar på och kan berätta ALLT för och som aldrig tröttnar på mitt prat.

Jag fick en så himmla fin Alla hjärtans dag hälsning på Tidningen Ridsports hemsida och blev alldeles rörd. Hopptränaren Erik hade sett den och även en av tjejerna som jobbar på Bidermans här i stan som jag var förbi på hemvägen för att köpa lädertvål.  Kul att hon kom på ideen att skriva en hälsning där - vet dock inte hur jag ska kunna "återgällda/matcha" den fina gesten..

"Till Madde Holmqvist, min underbara kompis som jag tyvärr bor alldeles för långt ifrån, telefonerna går varma av våra långa samtal. Jag önskar jag kunde träffa dig oftare, men får nöja mig med någon gång per halvår. Jag hoppas att denna dag blir fylld av kärlek och omtanke ifrån alla i din närvaro,
då du är en helt fantastisk människa. <3
Många kramar och mycket kärlek.
/Christina
"


Miss Crafoord!!

Tack för att du förgyller var dag..

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Christina

...snyft...jag blir tårögd <3

2012-02-16 @ 21:27:59
Postat av: Lollo

Vad gulligt!! <3

2012-02-16 @ 22:23:21
Postat av: Lollo

Vad gulligt!! <3

2012-02-16 @ 22:23:23
Postat av: Lollo

Vad gulligt!! <3

2012-02-16 @ 22:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0