Kyligt

Publicerat: 2012-12-03 Kl: 20:46:47 | I kategori: Allmänt

Shit vad kallt det blev! -17c' typ hela dagen!!
 
Sjukt jobbig dag för övrigt.
Känns som man inte hinner med någonting heller :/ Rangun var iaf ganska fin det korta stund jag han rida. I lördags hade vi som sagt julavslutning på Ekelund där jag och Rangun fick starta "eventet" med Arrobells MsvB Kür vilket gick ganska bra och vi var så snyggt matchade. Tyvärr var syrrans kille som skulle fota/filma för seg så han fick bara nån bild MEN Ebbas mamma Carina filmade - trodde hon iaf :( Crap! Återigen (ebba gjorde likadant då jag debuterade LA med Elton) kom bara sista halten/hälsningen med..
Ska se om jag kan få bilden Andreas tog iaf.
Vi var så juligt röda och fina :)
Mkt gammal bild på mig och hjärtat :)
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0