Tung dag på Ekelund

Publicerat: 2012-08-30 Kl: 22:32:02 | I kategori: Allmänt

Idag har det varit en nedstämd och tuff dag för oss..
Det är alltid jobbigt när en i familjen, för han räknades som en i familjen, lämnar oss - man vänjer sig inte vid sånt.
Det var dock inget som skedde plötsligt, det har varit bestämt länge men när man väl kommer till dagen D så känns det ändå i hjärtat..
 
Allt känns jobbigt, ovärt och tungt. Man är trött, nedstämd och ledsen.
Man får ändå se det som att nu är det ändå över och han kommer inte tillbaka - lycklig kan han busa runt i Trapalanda men nya kamrater för ja han är saknad. Inte bara av oss utan av sina hästkompisar -
DE TRE MUSKETÖRERNA
 
Även de är nedstämda, kände det så väl på Rangun vid programridningen och det syntes i hans ögon och hållningen då han stod i boxen. Mille gnäggade då och då efter honom i hagen - inget svar..
Buuhuu - nu kommer tårarna också... Har inte gråtit tidigare men när jag nu skriver så bara väller allt över en..
 
Nog med text, nu får bilderna tala
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
The one and only
 
LIMITED EDITION
 
Kommentarer
Postat av: Teresa

Jättetråkigt för er,Fia. Limit var ju så fin

2012-08-30 @ 23:02:43
Postat av: Linda

Hej!
Beklagar.
Snälla hör av dig till mig om din ponny Amse.
Om han var efter VerensPedro U: Angelica tror jag..
Mvh Linda
Du kan maila mig [email protected]

2012-08-31 @ 13:02:38
Postat av: Ann

Ja Amsen hade den stammen

2012-08-31 @ 22:58:18
Postat av: Linda

Då var Amse min första ponny oxå! F-77 hade två virvlar i pannan, ett litet överbett och full av bus. Min pappa köpte honom -84. Det vore så kul om du som ägde honom kunde höra av dig till mig.

2012-09-01 @ 14:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0