Kass tävlingshelg..

Publicerat: 2012-08-05 Kl: 21:02:47 | I kategori: Allmänt

Summeringen av helgen - ganska meningslös i tävlingssynpunkt! Rangun som var så fin i veckan när mamma hjälpte mig gick inte alls som han gjort på tidigare tävlingar. Fredagens start var verkligen ett bottennapp då jag var sjukt otaggad att tävla, trött och eländig efter en veckas ridläger. Kändes dåligt redan på framridningen och jag var på väg att utgå redan efter inridningen då vi fick galoppanslag två gånger efter halten och sedan "styrde" jag bara runt och orkade inte alls få till det :S
Igår var han fin på framridningen men blev mkt spänd inne på banan, tyckte dock att jag verkligen red och försökte göra det bästa utav situationen. Idag kändes han kanon på framridningen och vi började väl ganska hyfsat inne på banan men ju längre det gick dessto mer spänd blev han och galopprogramet var katastrof! Fick till och med 0 på en bedömning där det även var koeff 2 :(
 
Här kommer lite bilder Christina tog på oss idag iaf..
 

Anders & mamma fanns med vid framridningen :)
 
 
Tyckte denna blev ganska effektfull med dammet ifrån underlaget..
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0