Hög ljudvolym

Publicerat: 2012-08-11 Kl: 17:05:35 | I kategori: Allmänt

Hejsan
Sitter just nu i cafeterian och jobbar med mailen passar på nu när det är mellis för ridlägret. Inte så smart kanske men jag ligger otroligt mkt efter kontorsarbetet. Madde hade hand om kadriljträningen på eftermiddagen så då passade jag på. Men som sagt var en aningens hög ljudnivå. Dessutom är det ju näst sista dagen så alla är trötta även jag.
Ikväll är jag o Jocke själva då tjejerna ska på party i Nyköping. Tacos blir det sista kvällen.
På måndag är det ju dags för ridskolan att dra igång och det är en del att göra inför detta.
Även hoppträningen för Erik B startar upp i veckan men nu så kommer den att vara på tisdagmorgnar i stället för kvällen. Passar mig bättre faktiskt däremot har det varit mkt dåligt med hoppning i sommar. Jag har i alla fall hunnit trimma lite dressyr på en av mina hästar Bosson. Tyvärr så är ju "min" andra hopphäst Jacqueline skadad har skurit upp på överarmen ett framben men det skall nog snart vara läkt. Har hittintills läkt snabbare än förväntat i alla fall.
Lite sjukstuga har det varit i stallet nu i slutet av sommaren. :-(
Ja nu är det dags att rengöra sår innan det är dags för utsläpp igen alla har gått så nu är det tyst och lugnt igen.
Rida har jag lagt ner de sista dagarna orkar helt enkelt inte man måste vara fokuserad för att träna dressyr.
Så gammelman får en liten extra vila.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0