Vilken känsla!

Publicerat: 2012-04-29 Kl: 18:48:17 | I kategori: Allmänt

Vilken fin häst jag har :D Så sjukt nöjd med känslan genom hela framridningen och tävlingsmomentet! Snacka om att tömkörningen mamma gjort har gett resultat - bästa mamma! Gunilla som också såg ritten kom fram efteråt och överöste oss med beröm.
Tyvärr missade jag rejält på några ställen i programmet :/ Bland annat 4:a på inridningen där vi testade lite seriebyten, och en 3:a på första enkla bytet där han inte visade skritt. Två 8:or blev det iaf - på mellangalopperna! Slutpoängen blev iaf 64,57% och nu håller ju klassen på fortfarande men blir väl strax utanför placering på den poängen.
Bara för att jag skrev så bra om deras underlag igår så var det KATASTROF idag :/ de hade lagt in nytt på båda utebanorna i veckan så det var sjukt djupt och eländigt..

Anders kom för att hejja på oss och självklart blev han satt som hästskötare - här med Uranos

Snyggaste hästarna myser i solen mellan klasserna.. Sjukt varmt och skönt var det iaf! De fick åka hem útan sina fleacetäcken till och med.

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!
Jag måste bara få fråga dig om din ponny Amse.
Var han född -77 och efter VerensPedro u: Anelica?
Om jag inte mins helt fel..
I så fall så var han min första ponny oxå!Jag sålde honom till Eskilstuna.
Vore jätte kul om du svarade på detta.
Mvh Linda
Mvh Linda

2012-08-31 @ 12:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0