Städning!

Publicerat: 2012-04-09 Kl: 20:04:35 | I kategori: Allmänt

Idag har vi haft städdag med inackorderingarna och jag tycker själv att vi fick väldigt mycket bra gjort :D Så härligt att få undan skräp, puttsa och fejja på anläggningen. 2h skulle vi städa men var färdiga ganska långt innan med de arbetsuppgifter jag ordnat till idag, på fredag är det dags igen eftersom det alltid är så att några inte kan om man tar bara en dag.

Imorgon ska vi försöka få iväg allt skräp till tippen, jobbigt men o så bra och skönt när det är gjort!

Tävlingen idag har jag knappt ens lust att skriva om :(
Elton var först ut och gick verkligen jättebra, en miss i första galoppfattningen där han blev lång och gick ur formen i övrigt är jag jättenöjd - stor skillnad emot förra starten i Strängnäs där han gick på nästan 62% Nu fick jag knappt 60% Tråååkdomare, nu har jag/vi iaf bestämt att vi åker inte till nån tävling där hon dömmer igen.

Rocco var fin i travdelen, flera 8:or, men i galoppen sket det sig totalt :/ Jag är säker på att något inte stämmer men mamma ska prova tömköra imorgon för att se om det blir någon skillnad.. Strax över 59% blev det på honom.

Grymt nöjd med Elton som gick som en klocka!

Hade min elev Ebba med som groom och hon fick faktiskt lite bilder på mig och Rocco ifrån framridningen :) Tack för hjälpen Ebba :)



Han är ju sjukt fin att titta på..

Måste bara skriva om mina "måndagsbarn" de var så duktiga idag och lär sig så snabbt hela tiden. Idag tränade vi på övergångar mellan skritt och trav samt att sitta ned i traven.

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Ebba

Tack själv! :D

Det är bara jätteroligt att följa med! :D

2012-04-10 @ 08:41:28
Postat av: Sofie

Heja Elton :) va kul att ni är ute och tävlar !!! Rocco också förstås!! Kram Sofie

2012-04-10 @ 18:06:34
URL: http://dittwahlavnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0