Lovely horses!

Publicerat: 2012-04-16 Kl: 21:31:54 | I kategori: Allmänt

Heeelt amazing vad fina skolhästar vi faktiskt har :)

Red Jolita idag, första gången på säkert närmre 2år, och hade inte jättehöga förväntningar innan jag satt upp men ohh vad jag misstog mig! Jättefin var hon och så "enkel", såhär i efterhand känns det lite dumt att jag inte såg till att ta mig tid att rida henne förra veckan så hon kunde ha gått med på tävlingen igår för det fanns plats i LB:1.
Det svåra med henne i tävlingssamanhang är att hon lätt blir spänd och hon är av den lite "tittigare" typen men skulle tro att hon med lite mer tävlingserfarenhet kan coola ner lite :D

Jolita på ridlägeravslutning!

Fia har legat sjuk idag så det var lite extra jobb pga detta. Hoppas hon är på benen imorgon igen.. Den senaste veckan har tagit hårt på henne och nu hade hon fått nån magsjukehistoria :S

Älskar det här bilden på syster och Kollanbollan..

Väntar nu på att filmerna ifrån gårdagen ska laddas upp på tuben!

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0