Lite mer bilder ifrån helgen..

Publicerat: 2012-04-01 Kl: 11:58:35 | I kategori: Allmänt

Fia kom 2.a med kolibri i Örebro nyss!!! GRATTIS
http://online.equipe.com/sv/class_sections/41557/results



I fredags hade jag maskerad-dressyr med så söta deltagare..

Karolina Nylander vann maskeradklassen med sin söta ponny som hade rosa rosor i manen och Karolina var en liten älva.

Ulrica Björklund vann LC:1 med skolponnyn Karaat, tyvärr valde hon att inte klä ut sig :(


"Min" Ebba Ottoson vann LB:1 med Gordgeous Boy som här föreställer "Blixt Gordon" och "Blixt Ebba" på ryggen..


Bakdel.. hehe
Fia spänner sadelgjorden på framridningen.


VRID OM HANDEN FIA! Sa till henne på framridningen, då hon gärna "lägger" handen - TUMMEN ÖVERST!
ajabaja..

Mitt protokoll



Så såg det ut.. Nöjd med att jag fick till skrittpiruetterna hyfsat för det har skurit sig igen med dem känns det som :/
Tycker att domaren Agneta Nylander dömmer bra och likvärdigt med hur jag kände det, hon dömde förra helgen också. Är lite missnöjd över att jag inte fick 8:or på uppridningarna, åtminstonde den första.

Kram Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0