The first years..

Publicerat: 2011-09-02 Kl: 10:00:00 | I kategori: Allmänt

Vi har ju alla börjat någon gång någonstanns..

Ceasar vår första lilla ponny, en mycket envis shettis här med mig i damsadel :)

Fia och jag hjälps åt att leda den lilla ponnyn, mamma syns längst till vänster i bilden

På gårdsplanen en som det ser ut som kall dag, Fia på Ceasar, pappa bredvid och jag själv håller i tygeln. Ni ser även det snygga ekipaget vi hade att transportera hästarna i - många risiga Volvo-bilar har passerat sedan dess :P

Min första dressyrtävling!!
KM hmm kan det varit 98-99? får kolla upp detta.. Hursomhelst så var det bara två ekipage i klassen, jag på Armstrong och Maria Johansson på Cally. Tack vare att Maria lyckades rida fel väg typ tre gånger, på den tiden blev man inte utesluten fören vid fjärde felridningen, lyckades jag vinna mitt första KM!

Härliga minnen...

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: christina

tänk var söt man va som liten ;)

2011-09-02 @ 14:04:44
Postat av: Ann

Hmm otroligt söta och vilken ponny sedan glömmer aldrig när han sprang ut från ridbanan med Madde på ryggen bara översta slanan satt uppe så han sprang under men Madde blev alltså kvar på ridbanan....

2011-09-04 @ 22:16:41
Postat av: Anonym

Eller när Madde ledde Sofia och satte fart på honom i trav och släppte vilket illtjut...

2011-09-04 @ 22:18:21
Postat av: Madde

Haha! - vem är det som inte vågar kommentera med sitt namn? ;P Inte för att jag minns så mycket av det men har skrattat gott åt det många gånger efteråt :)Stackars fia, ja var nog inte alltid den snällaste mot henne..

2011-09-05 @ 21:07:32
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0