Kvällsmöte

Publicerat: 2011-09-20 Kl: 21:39:55 | I kategori: Allmänt

Jaha då var just ett kvällsmöte avslutat, MRK's styrelse, TK samt MaskUS deltog. Vi har framför allt disskuterat tävlingarna för 2012. Får skriva mer om detta vid annat tillfälle för jag måste hinna göra lite justeringar på hemsidan innan det är dags att krypa ner i sängen.

Alla hästar har fått sin dagliga motion/utbildning idag också, så himmla skönt när man har gott om tid på sig att hinna med alla.
Demeter och Poseidon red jag och Fia ut med på morgonen och de skötte sig bra, Demeter var lite tittig men Poseidon klev på så snällt.

Jag har idag också ridit Nibson "Nisse" en kort stund på utebanan innan lektionerna och han var SÅ fin :) Han är ju kanske inte en av de finaste hästarna vi har på ridskolan men han är kanon då han kan gå med alla typer av elever och är superbra med nybörjare. Verkligen superlätt och okomplicerad häst.
Nisse på grönbete..

Mamma hjälpte mig en stund med Rangun, blev fokus på piruettarbetet i galopp vilket fungerade bra. Svårt i början då jag inte ville ha formen så hög som det tydligen skulle vara för att bli bra. Himmla svårt det här med dressyr!! :P

Kram Madde

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0