Kilovis med svamp!!

Publicerat: 2011-09-24 Kl: 22:00:15 | I kategori: Allmänt

Efter hemkomst på Ekelund efter vår 23h kryssning, ja, Anders, mamma och pappa, blev det äntligen lite svampplockning i skogen!! :) Jag fick nog ändå ihop mest svamp och jag och Anders har nog tillsammans plockat drygt en ICA papperskasse tillsammans.. MUMS!! nu står allt på balkongen för rensning av allt får vänta tills imorgon.. Jag plockade gula kantareller, svart trumpetsvamp, taggsvamp och massvis med höstkantareller..

Vi var tillslut tvunga att ge oss innan det blev mörkt och det är fortfarande massvis med svamp kvar i skogen..

Taggsvamp (google)
Gul kantarell (google)
Höstkantarell (google)
Svart trumpetsvamp (google)

Hästarna mina vilar idag och imorgon eftersom det var planen innan 50årfesten blev inställd.

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0