Uppvärmning!

Publicerat: 2011-11-17 Kl: 18:14:06 | I kategori: Allmänt

Sitter med en stor kopp te och försöker få upp värmen i kroppen innan jag strax ska ut i kylan igen.. Har haft två privatlektioner på em vilket kylt ner mig en del, duktiga ekipage var det iaf - först ut var Åsa & Lady och här är det en ryttare som verkligen har börjat rida nu - såg kanon ut!

Isabell och hennes fina lilla haflinger Novio fick sig en omgång med programridning inför helgens KM, gick även det mycket bra och hon har nu fått lite tips på vad hon behöver tänka på för ännu ett snäpp upp på poängen :)

Nu måste jag kila och klä på mig allt jag kan hitta!

Arrobell i vinterskrud.. Foto:Erika T

Trevlig kväll :)

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: louise

Det finns tydligen strumpor och vantar med batteri värmare som tydligen ska hålla en riktigt varm :)

2011-11-17 @ 18:52:26
Postat av: madde

Ja jag funderar allvarligt på att skaffa något sådant Louise :)

2011-11-17 @ 22:17:41
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0