Hoppträning

Publicerat: 2011-11-08 Kl: 21:12:46 | I kategori: Allmänt

Japp idag var det dags för Erik hoppträning igen.. Även denna gång fick Elton hoppa, energin var inte på topp och jag måste nog ta och träna bort hans "bajspauser" då han vill stå still - detta fungerar sådär när man ska hoppa en trestudds :/ hehe..
Erik tycker han är störtskön och duktig iallafall :) Nästa gång räknar jag med att Demeter ska vara fullt igång igen.

På morgonen fick Thaleia sitt sista "arbetspass" innan sin hov/kronrands operation imorgon, pappa fick aggera ledare och jag skrittade ett varv i ridhuset. Pappa har även hämtat hem Hera på em så nu ska vi se till att sätta igång med henne medans Thaleia är konvalecent.


Rocco red jag ett dressyrpass på idag, blev lite miljöträning också då Amanda Gullström hoppat på "titt-hinder" bland annat en stor sverigeflagga - Nyttigt för lille Roccan.. Han var iallafall riktigt fin och mamma berömde oss och tyckte att vi utvecklats ännu lite till :)



San Rocco! (ingen optimal sitts av ryttaren på denna bild inte :/ )

Rangun tränade jag idag på MsvB:1 inför söndagens och årets sista tävling. Denna klass går på kort bana - riktigt svårt måste jag säga :/ blir en utmaning.

Poseidon fick sig ett ganska tufft pass på utebanan, blev mycket svettig men fick till honom stundtals riktigt bra och mamma tyckte han såg fin ut.

Kram Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0