Aj aaaj!

Publicerat: 2011-11-09 Kl: 19:22:51 | I kategori: Allmänt

Idag har jag varit hos halsläkaren på morgonen och efter den del bök och undersökningar fick han till slut syn på mitt havreskal och lyckades även såsmåningom att få bort det :D Happy, men min tunga har lite eller ganska mycket ont pga att de drog ut den vid undersökningarna och då fick jag sår på undersidan :/ men men det läker ju fort i munnen..

Jag blev ju då alltså lite senare ut till Ekelund där stallfix väntade innan lunch.. Jag och Fia red sedan ut på Demeter och Mille, blev lite miljöträning då vi skulle ta oss förbi en skogshuggare som var vädligt farlig :P
Sedan återigen ett dressyrpass utan stigbyglar på Rangun som stundtals var superspänd då han hörde hästar promenera förbi utanför ridhuset, kämpade vidare med MsvB:1 programet dä vi har en del problem med högerbytet på serpentinbågen :/


Jag & Rangun i Eskilstuna 2010

Rocco fick idag hoppa lite :) hade världens bästa syrra på marken och coachade oss! Hoppade över ett litet sockerbitshinder utmed ena långsidan, rullade på en ganska stor volt och växlade mellan varven. Tog inte alltför lång tid innan han var svettig och flåsig - kanonträning för honom!

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0