typiskt..

Publicerat: 2011-05-09 Kl: 20:37:44 | I kategori: Allmänt

Blogg.se har haft driftsproblem under helgen och det var visst därför det inte gick att publicera mitt inlägg igår och inte heller imorse då jag prövade på nytt..

Så nu kommer då en liten sammanfattning av helgen istället..

Igår söndag gick jag upp kl.7 för att hinna rida Elton och mocka innan vi skulle åka till Stockholm kl.10'30 - lovade Anders att jag skulle vara klar till dess vilket jag höll mkt bra! :)

Elton skötte sig bra på utebanan och sedan mockade jag vårt stall, utestallet samt ridbanan som "folk" verkar ha väldigt svårt att hålla ren efter sig och sina hästar :/ Tycker  inte om att tjata om mockningen men vet inget annat att göra.. Nu har vi dessutom kostat på massa nytt grus/sand för många tusenlappar så det vore ju trevligt om underlaget sköttes av ALLA som använder banorna :)

Bild på vår stora utebana ifrån förra året.. Ca 70*40m

Har ju massa bilder ifrån lördagens tävling som Elin F så snällt fotade med min kamera..
Limited Edition

Stora hästen

Ridhuset var ju inte det lättaste om man har en tittig häst kanske då sargen var superlåg utmed läktaren på kortsidan..

Fia & Arrobell
Haha - tvungen att ta med denna!! Snygg stil syrran :P (galoppombyte)
Min prins! Rangun..

Har ni sett en så blank bakdel - Ebbas mamma Carina ryktade på honom i nästan 45min!!
Tyckte denna blev mkt cool!
Innan start.. Ganska fint ridhus i bakgrunden eller hur?

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Ebba

Ja, mamma är expert på att rykta! :D

2011-05-10 @ 15:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0