Svettiga fuxar

Publicerat: 2011-05-30 Kl: 21:26:31 | I kategori: Allmänt

Japp idag har jag bara ridit tre hästar, tre fuxar.

Navange på morgonen i ridhuset, han var riktigt fin och orkar allt bättre nu. Han var mycket svettig och alldeles vit av lödder mellan bakbenen då vi var klara.
Elton fick vila även idag då han var lite svullen/varm på vänster underam där han fått en smäll av Navange. Ett litet hovavtryck, konstigt att de båda kommer in med en del skrapsår osv hela riden eftersom jag aldrig sett dem verken leka eller bråka. Han var iaf inte halt och ingen feber så imorgon blir det nog ett litet ridpass iaf :)


Elton!

Jag red även dressyr både på Limit och Demter som båda blev svettiga i värmen i ridhuset. Fina var de iaf! Jag har plågat mig själv i en polotröja hela dagen i värmen - har ju så ont i halsen och vill inte bli mer sjuk för att jag blivit kall.

Har även släpat runt på gräsklipparen nån timme på em så nu är en del av allt gräs nerklippt och snyggt. Vill att allt ska vara tipp topp!!

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0