Mitt hjärta..

Publicerat: 2011-05-15 Kl: 21:34:43 | I kategori: Allmänt

Fick ett mail av Erika!! - Det betyder BILDER :D

Så här bjuds alla läsare på en bildbomb a' la Erika Torrång

Tagna på framridningen hemma för några veckor sedan..


Han börjar bli så krallig och fin i kroppen nu



Fin trav!

Notera att jag rider med spö, inte förens nu senaste månaderna har det gått rida med ett spö och faktiskt "använda" det så smått.. Innan har jag inte ens kunnat bara hålla i det på honom..

Lite hög hand ifrån min sida men åhh vad snygg han är :) (musklerna kommer också mycket ifrån hans oändliga "haglekar" på dagarna)
Så himmla synd att jag inte tog bilder på honom då han kom så ni fick se skillnaden efter ganska exakt fyra år nu.. Han var inte överdrivet ett skelett då han kom - inte en muskel och inte ett uns fett på kroppen.




I "uppförsbacke"

:)


En härlig bild på Arrobell i uppförsbacke med mamma slank också med i mailet från Erika :)


Här kommer en helkroppsbild på Elton ifrån då jag var och "provred" honom.. Ska se till att ta lite nya bilder på honom i veckan som kommer på tisdag får han ridas igen efter vargtandsurtagingen i tisdags.

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Sofie wahl

Hej! Hittade eran blogg här! Kul o se o läsa om Elton! All lycka till! Mvh Sofie

2011-05-16 @ 08:37:28
Postat av: Madde

Vad kul Sofie! Ska se till att det blir mycket uppdatering om Elton :)

2011-05-16 @ 14:26:43
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0