Man slutar aldrig att förvånas..

Publicerat: 2011-05-04 Kl: 21:08:01 | I kategori: Allmänt

Nu har jag kollat klart på världscupen jag började kolla på igårkväll.. Avslutade efter Patriks ritt igår och var tvungen att titta på den en gång till idag - herregud vad fint han gick!! Så i harmoni med musik och allt var verkligen så mjukt och avspänt - utan att tappa energi! Övergångarna var AMAZING! Vilket flyt.. Så kom poängen :/
Det är som det är med bedömnisngsporter men jag själv anser att han skulle landat på andra plats - minst.

För er som  inte sett Patriks & Scandics ritt gå genast in på svtplay och titta!! Man blir tårögd ooch får gåshud, fantastisk musik.


Fantastiskt ekipage

Idag har det varit halvt kaos känns det som med massor att göra.. Mockade och red ut en sväng på Poseidon efter Arrobell innan jag lagade lunch. Sedan hann jag rida Demeter på utebanan innan jag skulle ha lektion för tre av gymnasietjejerna. Hon fick lindor dagen till ära, imorgon ska det komma en spekulant och kika på henne och Poseidon så då kan det ju vara trevligt om hon haft lindor på sig ngn gång innan jag visar henne med det :P
Hon brydde sig iaf inte ett dugg om dem och var fin då jag red henne på utabanan.

Hade lektion för Åsa på Lady kl.15 och sedan han jag rida ut Rangun på en mysig galopprunda runt sjön innan mina onsdagsbarn.. Som idag bara var två (!) fyra dök inte upp och de var inte avbokade, konstigt.

Imorgonbitti ska den lilla skimmeln besiktigas så förhoppningsvis blir det ännu en häst i stallet imorgon :)

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0