Dressyr

Publicerat: 2011-05-12 Kl: 20:05:39 | I kategori: Allmänt

I natt var det tydligen åsk/regnstorm - jag märkte dock inget, sov som vanligt som en stock! Kom tyvärr inte så mkt vatten till det torra gräset, men enligt nyheterna så ska det visst bli mer regn imorgon - typiskt - ja hatar o va på tävling i regn :/

Red Demeter ett mycket trevligt dressyrpass idag, hon var såå fin vår lilla fröken :D På morgonen hade jag lektion för Åsa på Lady vilket gick super - helt klart bästa passet hitills!

Efter lunch red jag och Fia dressyr på utebanan på Mille & Kolibri, mamma stod på marken. Gick bra men jag fick återigen skavsår vid knävecket :/ ONT!

Millieboy!!
Vi mätte honom idag - vet inte om det stämmer men enligt mätpinnen var han 177cm :S galet stora hästar vi skaffar oss..

Jag hann även med ett dressyrpass på Rangun innan min lektion för Petra på Memo - ett pass som gick mycket bra, Petra har verkligen "börjat rida" nu :)
Superkul att eleverna utvecklas!!

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0