Är jag galen? :/

Publicerat: 2011-05-25 Kl: 20:59:28 | I kategori: Allmänt

Hästar hästar hästar


Hästar här hästar där hästar överallt


Dressyrhästar                                                             HÄST!                                                Dressyrhästar

Unghästar                                             Hopphästar

Fina hästar                                                                           Vilda hästar

Fantastika hästar                                              Bruna hästar                                Svarta hästar



Ston                        Valacker                   Tävlingshästar                       Hingstar                          Snygga hästar



Håller jag på att bli galen? Är jag redan galen?

En fråga man ställer sig då och då i den här branshen

I fall in love with a absolutely beautiful black stallion with amazing movements this monday - yepp the day before yesterday

Mom found a really nice (and small!) chestnut gellding

Just ONE question

Money..
as always

Vem vill INTE dansa?

.. på en svart hingst
(Totilas & Edward)

Nu ska han besiktigas - ja inte Totilas!! :P men en look a like..


En son till denna svarta hingst

Ska jag ta mod till mig och våga ta steget att köpa mina drömmars häst

Vet att jag garanterat kommer att ångra mig om jag inte tar chansen

vad kan gå fel?

ALLT!

men

det kan också bli alldeles alldeles underbart


....

M
Kommentarer
Postat av: Carina Lindström

Som du skriver själv Madde .... om du inte gör det kommer du ALLTID ångra dig !

Om du nu har hittat din DRÖMHÄST och kan få den , herregud människa , " just go fore it !!! " ;)

Kram

2011-05-25 @ 21:10:26
Postat av: Christina

klart du ska köpa!!!

2011-05-25 @ 21:56:59
Postat av: Johanna

Vad spännnande! kör bara kör :D

2011-05-26 @ 07:50:27
Postat av: Monika

Klart du ska våga!

Du kan ju alltid ångra dig sedan och sälja om det blir fel.)

2011-05-26 @ 16:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0