Trötter..

Publicerat: 2011-03-18 Kl: 21:19:42 | I kategori: Allmänt

Nu känner jag mig något sånär väl förberedd inför morgondagens uppdrag - Grönt kort kurs.. Mycket nytt att titta på och läsa. Har också varit ute och hängt fram alla täcken och tagit av de som fortfarande hade på sig. Passade även på att mocka högarna i vårt lilla stall - underlättar för morgondagen :) Mille är inte alls glad över sin nya "tjej", jag som trodde han skulle bli glad av att få en snygg brud bredvid - men icke!! Hängde upp ett fleacetäcke över gallret, tycker han kunde låta bli att titta på henne då istället :S.. Han lär väl ha slitit ned och lekt med detta till imorgon bitti..

Nu kommer lite bilder ifrån senaste veckan..
Världens absolut sötaste häst! Rangun såklart.. Linslus som han är..
Sähär förskräcklig såg Limit ut om sitt hovskägg då jag skulle rida förra veckan!!
Bak före..
Bak efter - lite skillnad tror ja..

Fram före..

Efter.. Håll med om att han såg ju nästan ut som en arbetshäst innan :P
Har nu ikväll gjort en del planering för Grönt kort kursen samt tittat på lite datum för "Ungdomsprojektet"
Insåg att det är väldigt fullproppat med tävlingar, träningar, kurser osv osv men..
jag fick syn på en helg som var TOM i min almanacka!! Jag funderade en kort stund och drog sedan bestämt några streck med pennan, här ska inget bokas in.. (ännu iaf) haha näemen skämt o sido jag ska försöka ha den helgen tom så man kan göra ngt annat men exempelvis den icke hästintresserade pojkvännen kanske :P

God natt och sov gott!

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Ingunn

Smart med streck i almanackan, det ska jag komma ihåg!

2011-03-18 @ 22:58:22
Postat av: Madde

ja eller hur Ingunn - dessvärre tror jag det sprack redan idag då mina "grönt kursare" vill ha kurs då :S får se om jag kan styra om detta längre fram..

2011-03-19 @ 20:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0