Städa? :S

Publicerat: 2011-03-06 Kl: 09:18:36 | I kategori: Allmänt

Inser att jag verkligen måste städa lägenheten innan jag åker till stallet :S Gud va tråkigt.. men ser ut som ett bombnedslag efter gårdagkvällens snabba på klädnad samt min ouppackade väska ifrån förra helgen i Göteborg.. Trodde jag skulle ha massa tid på mig igår innan jag skulle bort men insåg att det skulle bli stressigt då jag trodde jag bara hade 1,5h på mig då jag åkte från Ekelund. Pratade med Christina och hon upplös mig då om att jag bara skulle ha 30min på mig innan jag var tvungen att åka igen.. Så det blev räserfart och 30min sen blev jag till slut.
Hade också glömt mitt smink i Mariefred men hade lite extra så det var ju en väldig tur!
Jag i en av mina nya klänningar :) och Calle

Gårdagen var som sagt hektiskt med tre lektioner på morgonen - vilket gick mycket bra med alla elever. Kul att visa Nejlika också, hon var superfin och skötte sig utmärkt. De ville se att hon kunde hoppa också så jag fick hoppa ett litet hinder på typ 60cm :D Kul kul..

Amanda hjälpte mig med Rangun och Gaia för att jag skulle hinna. Jag red Rangun en stund, han kändes kanonfin så det kändes lite trist att jag inte fick rida hela passet, så gjorde Amanda iordning Gaia och kom ut o skrittade fram henne så bytte vi sedan häst.

Idag ska jag först visa Nejlika kl.11 så hinner jag förhoppningsvis rida någon häst innan det sedan är dags för Gaia vid 13-13'30.. På em sedan ska jag och mamma åka på "utflykt"! Minns ni för någon månad sedan då jag skrev att jag haft ett spännande samtal på vägen hem från stallet?
Sedan fick vi sjuka hästar osv så det har dragit ut på tiden men idag ska jag åka och prova ponnys! Jag har kollat lite efter nån ungponny att köpa för att utbilda och sälja och då jag ringde på en annons blev det som så att hon undrade om jag inte ville hjälpa henne att utbilda sina ponnyer då hon föder upp ponnyer utanför Katrineholm. Så jag har mailat lite info och bilder och idag ska jag och mor åka dit för att titta, prova och prata om detta :)
Weiho me love pony!!

Jag och D-ponnyn Moonbeam på tävling på Vikbolandet för en väldans massa år sedan.. KANONFIN ponny!

Nu måste jag sätta fart..

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0