Some pics!

Publicerat: 2011-03-02 Kl: 21:21:04 | I kategori: Allmänt

Lite skojiga bilder jag tagit med mobilen, laddar ju inte så ofta upp dem på datorn.. Bättre med min vanliga kamera :P


Buffy ska alltid ligga i knät, här på mamma, med huvudet i helt skum vinkel högt upp på armen..

Muta för att få Mille att börja dricka ur sin nya vattenkopp..

Hmm.. Vågar jag dricka ur den här konstiga prylen?

Rangun i sin nya grimma som införskaffades på Scandinavium, Mille och Limit har varsin likadan så de matchar!

HA HA HA.. Vem kan låta bli att skratta eller åtmisntonde le åt denna fanstastiska bild på min söta "bebis" till far.. Typ världens fulaste mössa han hade då det var sådär superkallt för ett par veckor sedan..

Coolaste hunden ever!! Ross i Maria G s solbrillor..

Natti natt!!

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Freja

hahahahah jocke.....

2011-03-03 @ 17:38:31
Postat av: Madde

Han är väl för underbar!

2011-03-03 @ 19:00:47
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0