Slut

Publicerat: 2011-03-27 Kl: 20:06:51 | I kategori: Allmänt

Helt slute efter en fullspäckad tävlingsdag. Blev även ganska sent igår kväll då vi satt o "gaggade" till kl.1 innan det blev sovdags.Mycket trevligt iaf!

Hundskrället Ross väckte med 15min innan jag skulle upp imorse :S Kom iaf upp kl.7 och sedan ut för att sladda ridhuset osv.. Mina elever har varit jätteduktiga,både Ebba och Emma har ju debuterat på dressyrbanan idag med ponnysarna Gordon och Sixten. De har kämpat superbra och fått fina kommentarer och poäng av båda domarna.

Jag lyckades knäppa några bilder men hade för det mesta Erika T bredvid med sin superkamera så kändes lite halvt onödigt för hennes bilder blir ju helt klart bättre.. Hon mailar förhoppningsvis några fina :)

Byte av handskar och avtag av jacka innan start. Det har ju självklart även idag blåst nått fruktansvärt och svinkalla vindar :S Mamma Carina hjälper till.

Ebba och Gordon på framridningen. Gordon är ju en av våra fina lektionsponnyer, D-ponny.

Visst blev han tjusig i Ranguns snygga träns?
Ebba och Gordon hade även lånat sadel, nummerlapp, schabrak av mig och så fick hon ett jättefint hårnät som jag typ aldrig använt samt min gammla sidenplastrong.  De vita ridbyxorna köpte de av mig på min lilla loppis i höstas!

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Christina

såg att det gick super för Ebba på EQ ;) spanade in det när jag kommit hem :D



Grattis Ebba till en lyckad debut och säkerligen en forts karriär!!

2011-03-27 @ 21:28:23
Postat av: Anonym

Åhh gulliga Christina! Förlåt att ja glömde dig idag!!

2011-03-27 @ 21:38:08
Postat av: Ebba

Tack så mycket!!

Jag är supernöjd med tävlingen!

Tack igen för allt Madde!

Kram Ebba

2011-03-28 @ 07:03:19
Postat av: Ravnklara

I really enjoyed my visit. A great site

2011-08-31 @ 15:31:43
URL: http://ravnklara.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0