Sabine Rueben

Publicerat: 2011-03-13 Kl: 19:22:47 | I kategori: Allmänt

Ja fick ju bland annat ett superfint ylletäcke av Sabine då jag jobbade hos henne för 1,5 år sedan nu.. Tycker det är så fint och vill inte "förstöra" det så jag använder det ganska sällan :( idag fick iaf Mille ha det vid fram och avskrittningen på programridningen!


Fint?
Idag fick både Mille och Rangun ha cremefärgade lindor och schabrak eftersom jag hade beiga ridbyxor - tyvärr inga bilder på detta..

Men kan glädja er bloggläsare som gillar bilder att det framöver kommer bli massor med sånt! För veckan som kommer nu ska vi ha två duktiga praktikanter plus att min kära syssling kom idag och ska stanna några dagar så jag sätter min kamera i hennes ägo imorgon!


"Lotta" och jag på bröllop för hmm 3 eller 4år sedan.. taskigt minne :S

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0