Roadtrip genom Sörmland!

Publicerat: 2011-03-12 Kl: 16:59:19 | I kategori: Allmänt

Jopp jopp! Idag har jag varit och sett stora delar av Sörmlands landskap på min resa till och från Hofsta utanför Kartineholm. Där kikade jag på fina ponnyer :D Mer om detta inom kort!

Hehe söt bild :P Jag på Fajans för typ 10år sedan kanske - mkt vacker (och svårriden) ponny!

Idag körde vi en liten variant på Ebbas lektion då hon istället för att rida sin vanliga 1h lektion på en ponny red 30 min först på Gordon - knoppad och fin, hon börjar lära sig de var riktigt snygga dessvärre lossnade ngn så öva - öva - öva. Sedan mockade jag och tog hand om Rangun, han fick gå på skritten i 30min och en ordentlig rykt. Detta medans Ebba fixa Gordon och sedan Grappan för ännu ett "kortpass".. Vi värmde upp och red sedan igenom LC:2an med både ponnyerna, därefter lite repetition av de delar som blev lite mindre bra. Duktiga Ebba och fina ponnyer!

Nu ska vi, ja o Anders, strax iväg till en kompis där det tydligen ska tittas på melodifestivalen :S men men blir nog trevligt även om jag inte är något fan av själva tävlingen, tycker det har blivit så "stort" och utdraget.. Mamma ska visst sova hos oss ockåså för hon ska på Stig Boogie Band och ölprovning här i stan :) Trevligt

Ska kika på videon ifrån gårdagens start, får se om jag ens lägger ut den så ni får se på eländet då min pålle tror att plastblommorna ska anfalla.. :(

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Ebba

Det var två jätteroliga pass!:D

Jag får träna och träna på att knoppa, jag tränar på Sam ;D Ha ha

Kram Ebba

2011-03-12 @ 21:40:18
Postat av: Charlotte

Världens bästa ponny. Min fina Fajans <3

2011-03-12 @ 22:26:35
Postat av: Madde

Ebba det är ju kanon att träna på Sam! haha stackars vovve..

Kan inte du maila mig fler bilder på Fajans Charlotte?! O på Booonzo :)

2011-03-13 @ 08:16:42
Postat av: simone

Vilket härligt/mysigt foto :D

2011-03-17 @ 11:29:26
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0