Programridning på schemat!

Publicerat: 2011-03-13 Kl: 17:47:45 | I kategori: Allmänt

Idag har vi haft programridning och lagträff för de som ska ingå i våra 2 (!) div 1 lag under våren. Jag var först ut med Rangun som kändes fin men vi fick en del missar mest pga missförstånd/komminukationsprblem och slarv ifrån min sida. Kan iaf säga att en av mina absolut startaste sidor vad gäller programridning nu är uppridningen och halten på medellinjen som vi belönades med en 8.a på.



Som ni ser blev det en del låga siffror i galoppdelen men känns ändå som att vi är på rätt väg nu i vårt arbete och vis ak nu bara hitta tillbaks så vå jobbar och tänker på samma "våglängd"..



Resten kommer senare för nu måste jag laga mat innan ja svimmar av hunger, blev lixom ingen tid för lunch idag :S

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0