Inte tid att blogg

Publicerat: 2011-03-15 Kl: 10:48:14 | I kategori: Allmänt

Ja nu är det ett tag sedan jag skrev men Sofia är ju dålig att blogga. Sofia var i Botkyrka i lördags och hopptävlade på fina Bosson o Millet. 90 o 1.00 m två rosetter blev resultatet. En på varje häst. Duktig lektionshäst vi har han var felfri i 90 men lite trött enligt Sofia i 1.00 m och hade där en rivning men det är väl inget att bråka om. Första gången han var borta och tävlade 1.00 m om jag minns rätt. Millet hoppade hus - har varit inne på madicks hemsida och sett bilder på hästarna han var duktigt mkt över hindrena. De såg små ut när han var nästan upp i toppen på ngt hinder vid hinderstöden. Han såg ut att tycka det varroligt också dubbel nolla i 1.00 m. Bra jobbat nu är nog Sofia på gång! Men idag ska jag ha "min" hopphäst Bosson på Erikträningen. Sofia ska vara med på Kolibri för första gången ska bli spännande att se hur det går.
Tävlingsmöte i kväll efter träningen också.
Nu är det dags att ha lektion för gymnasiet.
Ann
PS hoppas bilder kommer snart DS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0